Πάει για Απρίλιο η «λειτουργική» Ιόνια

Πάει για Απρίλιο η «λειτουργική» Ιόνια
Αυτό προκύπτει από τις δηλώσεις του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, ο οποίος βρέθηκε χθες στην Πρέβεζα, εκπροσωπώντας την κυβέρνηση στις εκδηλώσεις εορτασμού του Αγ. Χαραλάμπους.

«Την Ιόνια θα τη χρησιμοποιήσουμε μέχρι το Πάσχα, όπως και το Κόρινθος-Πάτρα, στο σύνολό της. Μπορεί να υπάρχει μία πολύ μικρή καθυστέρηση σε δύο τμήματα, λόγω των απαλλοτριώσεων που είχαν καθυστερήσει πάρα πολύ να γίνουν και να βγουν οι δικαστικές αποφάσεις. Είναι περίπου 3 χλμ. συνολικά. Αυτό μπορεί να μας φέρει μία καθυστέρηση ενός μηνός γι’ αυτό το τμήμα των 15 χλμ., αλλά όλη η υπόλοιπη Ιόνια, από το Αντίρριο μέχρι τα Ιωάννινα, θα είναι έτοιμη. Θα μας δοθεί η ευκαιρία τη Μεγάλη Εβδομάδα να τα πούμε πάλι από κοντά», τόνισε απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων.

Ο κ. Σπίρτζης επανέλαβε και τη δέσμευση για ολοκλήρωση της Αμβρακίας Οδού, κάνοντας γνωστό ότι ήδη έχει ξεκινήσει η καταγραφή των υπολειπόμενων εργασιών, ώστε να βγει ένα έργο-σκούπα και να τελειώσει ο δρόμος.

 

ΓΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΠΡΕΒΕΖΑ ΚΑΙ ΚΑΚΑΒΙΑ

Βούληση του υπουργείου Υποδομών είναι και η σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό, με τον υπουργό Υποδομών να κάνει γνωστό πως η μελέτη θα ολοκληρωθεί τον Ιούλιο του 2017. «Θα γίνει μία διαβούλευση για να βρούμε βέλτιστες τεχνικές σε σχέση με το κόστος του έργου και θα προχωρήσουμε πάρα πολύ σύντομα», τόνισε, προσθέτοντας πως η χρηματοδότηση της μελέτης θα γίνει από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Σε δεύτερη προτεραιότητα έρχεται η σύνδεση της Ιόνιας με την Αλβανία, προκειμένου, όπως είπε ο κ. Σπίρτζης, να ολοκληρωθούν οι οδικές υποδομές στην Ήπειρο. «Είναι ένα θέμα που το συζητήσαμε με τον β’ βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης. Πρέπει να ολοκληρωθεί και αυτό γιατί θα δώσει μεγάλη υπεραξία στην περιοχή και στις συνδυασμένες μεταφορές», σημείωσε.

 

ΓΙΑ Ε-65

Ώριμο χαρακτήρισε, τέλος, ο υπουργός Υποδομών το θέμα της κατασκευής του βόρειου τμήματος του Ε65, αφήνοντας αιχμές για τις επιλογές που έγιναν στο παρελθόν.

«Την Πέμπτη είχαμε μία συνάντηση με την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Ο Ε65 είναι ένα έργο, που, έτσι όπως τροποποιήθηκε, είναι σαν γεφύρι στην έρημο Σαχάρα, από τη στιγμή που αφαιρέθηκε η αρχή του έργου και το τέλος του. Αυτό που έχουμε κάνει, είναι να ξεκινήσουμε όλες τις διαδικασίες για το νότιο τμήμα. Περιμένουμε τις εγκρίσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Έχουμε συζητήσει με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα και για το βόρειο τμήμα. Είναι μέλημά μας, γιατί εξυπηρετεί όλη την Κεντρική Ελλάδα και το νότιο και βόρειο τμήμα θα είναι ένας δημόσιος δρόμος. Αυτό το θέμα “τρέχει”. Είναι αρκετά ώριμο πλέον. Έχει θετική άποψη και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα ότι πρέπει να προχωρήσει και το βόρειο και το νότιο τμήμα και θα πρέπει να πάμε σε τέτοιες λογικές», δήλωσε.

Πηγή

Πες το στους φίλους σου...
FaceBook  Twitter