Έγινε η αρχή, προσδοκίες για το μέλλον

Έγινε η αρχή, προσδοκίες για το μέλλον
Όλοι, ωστόσο, αναγνωρίζουν πως χωρίς επίλυση αυτού του προβλήµατος, οι προσδοκίες που έχουν καλλιεργηθεί, δε θα ικανοποιηθούν, µε τις εταιρείες να βγάζουν από τον χάρτη το αεροδρόµιο της πόλης. Αυτός είναι και ο λόγος που οι δηλώσεις κατά την άφιξη των πρώτων Σκανδιναβών τουριστών για τη φετινή χρονιά, µπορούν να χαρακτηριστούν πανηγυρικές µόνο ως προς το σκέλος του ότι δεν ακυρώνονται οι πτήσεις, ενώ ήταν συγκρατηµένες ως προς το τι µπορούµε να περιµένουµε, αφού πρέπει να ξεπεραστεί το «αγκάθι» των καυσίµων.
«Η δηµοτική αρχή δεν κινείται στη λογική των πανηγυρισµών και των φωτοβολίδων, αλλά στη λογική των σχεδιασµών. Σήµερα κερδίσαµε µια µάχη, αλλά έχουµε ακόµα πολλές να δώσουµε, ώστε το αεροδρόµιο των Ιωαννίνων να έχει πια όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές ενός σύγχρονου διεθνούς αεροδροµίου και να αποτελέσει µέλος ενός δικτύου υποδοµών για ολόκληρη την Ήπειρο µαζί µε τους οδικούς άξονες, το λιµάνι της Ηγουµενίτσας και το αεροδρόµιο του Ακτίου», τόνισε χαρακτηριστικά ο δήµαρχος Ιωαννίνων Θωµάς Μπέγκας, ενώ ο περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέκος Καχριµάνης ζήτησε από τους αρµόδιους να δώσουν λύση. «Εµείς το αεροδρόµιο θέλουµε να δουλέψει και είµαστε αποφασισµένοι να δουλέψει µε κάθε θυσία. Αυτή τη στιγµή δεν έχουµε ανεφοδιασµό στα Γιάννενα, ο οποίος θα γίνεται στο εξωτερικό. Ας το δουν οι αρµόδιοι και ας προβληµατίζονται όσοι έλυσαν τη συµφωνία. Εµείς θα το κρατήσουµε το αεροδρόµιο, έστω και µε άλλη µορφή. Θέλω να ευχαριστήσω τον αερολιµενάρχη και την εταιρεία Apollo που πέρασε πολλές δυσκολίες τις ηµέρες αυτές. Ας όψονται οι αίτιοι», σηµείωσε.
Το θέµα των καυσίµων θα απασχολήσει, πάντως, και τη Βουλή, µετά από ερώτηση που κατέθεσε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του Ποταµιού Γιώργος Αµυράς προς τον υπουργό Υποδοµών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη.
Ο κ. Αµυράς ζητά από την κυβέρνηση την ολοκλήρωση του έργου επέκτασης κι εκσυγχρονισµού του αεροδροµίου των Ιωαννίνων, καθώς και να κινήσει τις διαδικασίες για την επαναφορά των υπηρεσιών ανεφοδιασµού καυσίµων.
«Σε αεροδρόµιο χωρίς πετούµενα αεροπλάνα κινδυνεύει να µετατραπεί ο Κρατικός Αερολιµένας Ιωαννίνων. Δεν είναι µόνο ότι το έργο επέκτασης και εκσυγχρονισµού του, που ξεκίνησε πριν από έντεκα χρόνια και παραµένει ανολοκλήρωτο, ως δεύτερο γιοφύρι της Άρτας, αλλά κινδυνεύει να ξεµείνει από καύσιµα καθιστώντας τον ανεφοδιασµό των αεροσκαφών αδύνατο. Πώς θα αξιοποιηθεί το ασύγκριτο τουριστικό πλεονέκτηµα της Ηπείρου και πώς θα αυξηθούν οι αφίξεις από χώρες του εξωτερικού χωρίς ένα σύγχρονο και λειτουργικό αεροδρόµιο;», διερωτάται ο κ. Αµυράς, επισηµαίνοντας την εικόνα ανάπτυξης που παρουσιάζουν σήµερα τα 14 αεροδρόµια που ανέλαβε η Fraport και αξιοποίησε τα µέγιστα.
Παρά το ότι προορισµός των 150 περίπου τουριστών που πάτησαν το πόδι τους τη Δευτέρα στα Γιάνεννα, δεν ήταν ο νοµός, αλλά τα Σύβοτα, η Πάργα και οι Άγιοι Σαράντα, οι προσδοκίες που έχουν καλλιεργηθεί για τη δυνατότητα της περιοχής να πάρει ένα κοµµάτι από τον τουρισµό της σκανδιναβικής αγοράς, είναι µεγάλες.
«Οι ενδείξεις που υπάρχουν από τη Σκανδιναβία, είναι ότι τα τουριστικά τους πακέτα πλέον αλλάζουν κι αρχίζουν να εντάσσουν και ορεινές περιοχές συνδυαστικά µε τις παραλίες», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Μπέγκας, ενώ και ο δήµος Ζαγορίου, χαιρετίζοντας την άφιξη στο αεροδρόµιο Ιωαννίνων της πρώτης πτήσης τσάρτερ από τη Σκανδιναβία, εκφράζει την προσδοκία ότι και το Ζαγόρι στην πορεία θα υποδεχθεί τουρίστες από αυτές τις χώρες.
Παρούσα στην πρώτη πτήση τσάρτερ της εταιρείας Apollo στα Γιάννενα ήταν και η αντιπρόεδρος και εµπορική διευθύντρια της εταιρείας Nina Hornewall, η οποία µίλησε για έναν νέο ορίζοντα που ανοίγεται στην αγορά της Σκανδιναβίας. «Πιστεύω ότι τα Γιάννενα και η Ήπειρος έχουν ανάγκη από την Apollo και τον τουρισµό, και η Apollo έχει ανάγκη από την Ήπειρο και τα όµορφα µέρη σας», δήλωσε, ενώ ευχαριστίες εξέφρασε και ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ιωαννίνων Κώστας Βλάχος, σηµειώνοντας πως η προσπάθεια συνεχίζεται για να έχει οφέλη και η δική µας περιοχή από αυτή τη συνεργασία.

Πηγή

Πες το στους φίλους σου...
FaceBook  Twitter