Σε διπλή δημοπράτηση η συντήρηση

Σε διπλή δημοπράτηση η συντήρηση
Στο δυτικό τμήμα, το οποίο περιλαμβάνει τα 289 χλμ. της Εγνατίας από την Ηγουμενίτσα μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο στο Κλειδί Ημαθίας και τους κάθετους άξονες «Α/Κ Δυτ. Σιάτιστας -Μεθοριακός Σταθμός Κρυσταλλοπηγής» και «Α/Κ Λαγκαδά – Μεθοριακός Σταθμός Προμαχώνα», το κόστος είναι 47,45 εκ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένης και της κατασκευής μετωπικού σταθμού διοδίων στη θέση «Στρυμονικό».

Στο ανατολικό τμήμα, το οποίο περιλαμβάνει 368,7 χλμ. από το Κλειδί Ημαθίας έως το Τελωνείο Κήπων και τους κάθετους άξονες «Α/Κ Αξιού-Μεθοριακός Σταθμός Ευζώνων» και «Κομοτηνή-Ελληνοβουλγαρικά σύνορα», το κόστος είναι 49,45 εκ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένης και της κατασκευής μετωπικού σταθμού διοδίων στη θέση «Καβάλα».

Οι εργασίες που προβλέπονται. είναι τεχνικής αστυνόμευσης οδού και επιθεώρησης ηλεκτρομηχανολογικών και σηράγγων, λεπτομερείς επιθεωρήσεις των στοιχείων της οδού, συντήρηση και αποκατάσταση βλαβών του αυτοκινητοδρόμου από χρήση, λειτουργία οδού και σηράγγων, αντιμετώπιση προβλημάτων χειμώνα (αποχιονισμός, παγετός), βελτίωσης-αποκατάστασης της οδού και του εξοπλισμού της (λόγω φθορών, αλλαγής προδιαγραφών κ.λπ.), βελτίωσης της λειτουργίας της οδού (κατασκευή αποθηκών άλατος, διαμόρφωσης του περιβάλλοντος χώρου των εγκαταστάσεων συντήρησης και λειτουργίας της οδού κ.λπ.) και διάθεσης προσωπικού για τη στελέχωση ομάδων τεχνικής υποστήριξης.

Ο διπλός διαγωνισμός θα διεξαχθεί στις 5 Φεβρουαρίου και οι αποσφραγίσεις θα γίνουν στις 12 Φεβρουαρίου.

Η διάρκεια της κάθε μία σύμβασης έχει οριστεί σε 18 μήνες, ενώ περιέχεται και δικαίωμα παράτασης. Αυτό σημαίνει πως, αν οι ανάδοχοι υπογράψουν το καλοκαίρι, η αρχική σύμβαση θα φτάσει μέχρι τις αρχές του 2020. Βέβαια, ερώτημα είναι τι θα συμβεί αν ολοκληρωθεί ο σχετικός διαγωνισμός παραχώρησης της Εγνατίας από το ΤΑΙΠΕΔ. Το κόστος θα καλυφθεί από ίδιους πόρους της εταιρείας.

Πηγή

Πες το στους φίλους σου...
FaceBook  Twitter